طالع بینی فروردین ماه
باید بگذاری که دیگران با دخالت‌های‌شان روابط تو و دوستدارت را از بین ببرند. آنها معتقدند که از روی دلسوزی می‌‌خواهند به تو کمک کنند ولی چنین نیست. اگر باطرف مقابلت مشکلی هم داری به کسی مراجعه کن که صلاحیت آن را داشته باشد. تو دارای قدرتی هستی که به راحتی می‌‌توانی با شرایط جدید، خود را سازگار کنی پس از این قدرت در جهت مثبت استفاده کن.
با دوستی قدیمی دوباره برخورد خواهی کرد که دیدن او تحولاتی در تو به وجود می‌‌آورد. در مورد مسائل کاری می‌‌توانی با او مشورت کنی و از کمک‌های او استفاده کنی. زیاد خودت را غرق در کار کرده‌ای ولی کمی هم باید به فکر خودت باشی و به خودت و ذهنت استراحت بدهی. پیشنهاد شراکتی به تو شده که آن را قبول نکن حتی اگر در مورد این پیشنهاد به تو اسرار شود. خودمحوری و خودرایی در زندگی بعضی مواقع انسان را به راه‌های باریکی می‌‌کشاند که گذشتن از آنها بسیار مشکل و گاهی غیرممکن است...
 
طالع بینی اردیبهشت ماه
صبر کنید و تامل کنید همانطور که (در) همیشه روی یک (پاشنه) نمی چرخد، دنیا هم همیشه به یک حال و یک منوال نمی ماند. هم (ان مع العسر یسرا) داریم و هم (فالله یحب الصابرین) شما که این همه مدت صبر کرده اید کمی دیگر هم دوام بیاورید گردش فلکی برای شما روی به اعتدال دارد. مقدمات یک سفر برای شما در حال تدارک و فراهم شدن است. سعی کنید منتهای استفاده از این سفر را بکنید که سفری سرنوشت ساز است. اگر (تنها) هستید زیاد ناراحت نباشید که شاعر گفته است دلا خو کن به تنهائی که از- تن ها (بلا خیزد) دوران تنهائی شما نیز سرانجام پایان خواهد یافت.
شغل خود را عوض خواهید و این تعویض از هر جهت به سود و بنفع شماست. از دنیا مردم دنیا روی برنگردانید. اگر می خواهید دیگران شما را دوست داشته باشند شما هم آن ها را دوست بدارید.
 
طالع بینی خرداد ماه
با شکست عاطفی که چندی قبل داشته اید، نسبت به همه بدبین هستید. گاهی به شدت دچار افسردگی می شوید و سعی می کنید آن را از خود دور کنید اما خاطرات گذشته مقابل ذهن تان رژه می روند. به آینده یی بهتر فکر کنید. به اینکه هر چه پیش می آید، بهترین است. به شخصی یا چیزی دلبسته شده اید که هر آن نگران از دست دادنش هستید. این نگرنی بی مورد را از خود دور کنید، تغذیه ی سالم و اصولی را جدی بگیرید. ضعف جسمی شما ریشه در بیماری روحی تان دارد. اوضاع از این که هست، بدتر نخواهد شد.
 
طالع بینی تیر ماه
مشکلی برای تان پیش آمده است که هنوز جای امیدواری است پس ناامید نباشید و به خداوند توکل کنید ؛ خبر خوشی دریافت میکنید که موجب خوشحالی شما و اعضای خانواده میشود ؛ تقاضایی از شما میشود که نباید تحت تاثیر احساسات قرار بگیرید پس با تفکر و درایت جواب دهید.
به مراسمی دعوت میشوید که در آن آشنایی جدیدی برایتان به وجود خواهد آمد مطمئن باشید که این آشنایی به نفع شما تمام خواهد شد.
 
طالع بینی مرداد ماه
این ماه اگر در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر می‌توانید کارکنید ، تا آنجایی که می‌بینید تمام کارهایتان را زودتر از آنچه انتظار داشتید به پایان رسانده‌اید.
قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده‌اید ، قبل از اینکه شروع به کار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه جوانب کار را در نظر گرفته‌اید.
اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده‌اید.
  فال و طالع بینی

برای دیدن فال امروز  کلیک کنید
فال

طالع بینی شهریور ماه 
تغییر و تحول در این مقطع زمانی برای شما مفید نیست. با افراد خانواده بحث و جدل نکنید؛ چرا که ممکن است باعث دلخوری یکی از آنها شوید. کمی آرام و قرار داشته باشید و در کارها عجله نکنید تا همه چیز به آرامی جلو برود. نسبت به کسی که اشتباهات شما را برای تان بازگو می کند نه تنها ناراحت نشوید، بلکه از گفتارش درس بگیرید، البته با مشورت افرادی که عقلانی فکر می کنند. کسی که دوستش دارید از شما کمکی می خواهد اما شما در این اقدام تردید می کنید. از قدیم گفته اند در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست. شما راهی را انتخاب کرده اید که باید تا پایان آن را طی کنید چون که عمرتان را برای آن گذاشتید.
 
 طالع بینی ماهانه, فال و طالع بینی ماهانه

طالع بینی مهر ماه
 
طالع بینی مهر ماه
آدمی خوش قلب و مهربان هستی.اما متاسفانه زود رنجی و با عصبانیت دست به کار می شوی.همین کار نیرویت را کم می کند.دست از وسواس بردار از گفتن سخنان بیهوده خوداری کن.یک قانون مهم را در زندگی ات یاد بگیر:کلام نقره است و سکوت طلا است.بنابراین فقط زمانی که لازم است سخن بگو.از چیزهای خوب و رضایتبخش صحبت کن و دیگران را با سخنانت نیازار.هنگامی که همسرت صحبت می کند.بگذار او بفهمد که به او گوش می دهی و در چشمانش نگاه کن.با این کار رابطه بهتری بین شما شکل می گیرد.
هیچ انسانی کامل نیست.سو تفاهم ها و جنگ و دعواها در هر رابطه ای رخ می دهد.خودخواهی و مادی گرایی را کنار بگذار.در این ماه زندگی به رویت لبخند خواهد زد و درهای امید به رویت باز می شود.ملاقات مهمی در پیش داری.خرید و فروش عالی است.تغییر شغل حتمی است.شغلی را شرع کن که به آن علاقه مندی.مهارت های خودت را در هر کاری بیشتر کن.ایمان خود را قوی ساز و دست از تردید بردار.بعضی وقتها زود باور هستی به همین جهت فریب می خوری.اما از آنجا که قلب مهربانی داری خداوند کمکت می کند.شک و تردید را کنار بگذار،تا به یقین برسی.
 
طالع بینی آبان ماه
این ماه می تواند یک ماه بزرگ برای قدمهای محکم زندگی باشد. قادر خواهید بود ذهن خود را درباره برخی مسائل مهم و حتی اطرافیان ، آماده کنید. و آماده برای رسم برنامه های اینده خود برروی شن ها و دوباره سازی انرژی های خود در هر موقعیتی هر چند کمی مهم تا به درخشش خود دست پیدا کنید.
 
در دومین هفته از این ماه کسی شما جذاب خواهد دید اما شما دور از او و سخت در دسترس. این ممکن است به این دلیل باشد که کسی که آن ارزش اسمی را ندارد به نوعی دور باشید و اطلاعات کمتری داشته باشد. اگر بحث آزاد مناسب است این می تواند به اثبات عشق انجامد. اگر مدت هاست به دنبال تغییراتی در زندگی خود هستید ، همه چیز از اواسط ماه افزایش سرعت خواهد داشت. این می تواند شامل یک تماس یا پیشنهاد کاری جدید باشد. در آخر این ماه چیزی واقعا شما را متحیر میکند.
 
طالع بینی آذر ماه
تلاشهایتان موفقیت آمیز بوده و فداکاری شما در کارها باعث رشد هویت تان می شود. پر از ایده های جدید برای رشد شغلی خودتان هستید. یکسری سهل انگاری هم به دلیل شتاب در مکاتبات پیش می آید. مهارتهای اجرایی در این ماه فعال هستند. تصمیم گیری های حساس باید به درستی انجام شوند. زندگی زناشویی عادی است و باید از بی حوصلگی با شریک زندگی تان جلوگیری کنید. رضایت شخصی تان افزایش پیدا میکند و همزمان با آن زمان بیشتری را به چت و با هم بودن اختصاص می دهید.
 
سفرهای دور برای کسب تحصیلات عالی پیش بینی می شود. توسعه در امور خانواده پیش می آید. ظاهر فیزیکی و انرژی های شما رو به افزایش هستند. به این معنا که ممکن است کمی چاق شوید و دچار اضافه وزن شوید پس مراقب رژیم غذایی تان باشید. معاملات مالی برایتان سودآور خواهند بود و منافع آن را به پس انداز خود اضافه می کنید. این ماه سلامت جسمانی تان نیاز به مراقب ویژه دارد زیرا بیماری های معده و یا لغزش یا سقوط از ارتفاع پیش می آید.
 
طالع بینی دی ماه
در این ماه عملی نیک و خداپسندانه انجام میدهید که در قبال این عمل ، خداوند صد چندان آن را ارزانی خواهد کرد و خودتان نیز خوشحال و مسرور خواهید شد ، نیتی دارید که بسیار نیکو و پسندیده است و مطمئن باشید که در صورت اجرای این نیت به هدف خود میرسید و موفقیت را در آغوش خواهید کشید اما در این راه نباید تعجیل کنید.
مدتی است که تصمیم به انجام کاری گرفته اید اما شک و دودلی مانع انجام آن شده است ؛ به دلتان بد راه ندهید و به خدا توکل کنید و مطمئن باشید خداوند شما را همراهی خواهد کرد.
 
طالع بینی بهمن ماه
شما دارای قلبی پاک ، مهربان و انسان دوست هستید اما بعضی از دوستان و آشنایان قدر شما را ندانسته و موجب ناراحتی تان را فراهم میکنند.
شما آرزوهای بزرگی در سر دارید که هر کدام در جای خود دارای ارزش هستند اما باید توجه داشته باشید که راه موفق تر بودن شما اولا حفظ ارتباط صمیمانه با مردم و باور داشتن نتایج اعمال و مسئول بودن در برابر خداوند است.
با توجه به این دو اصل، شما به آرامشی خاص خواهید رسید که بزرگترین نتایج ان زندگی ای ارام و عارفانه خواهد بود ؛ آن وقت دیگر هیچ موضوع کوچکی برای شما موجب ناراحتی نخواهد شد.
 
طالع بینی اسفند ماه
می خواهی ،تمام آدمهای منفی زندگی ات را ببخشی و با نیکی کردن آنها را به دوست تبدیل کنی.خرید وسایل جدید را به زودی شروع می کنی.می خواهی مسایل مالی را بادید دیگری نگاه کنی،اما اهل حساب و کتاب نیستی.اگر لازم است از کسی که بتواند مشاوره های خوبی به تو بدهد استفاده کن.هرگز برای دستیابی به اهدافت،قوانین را زیر پا نگذاشته ای و هر جایی می روی این حسن اخلاقت زبان زد خاص و عام است.
 
افراد زیر دستت را مورد تحسین قرار بده،پس از مدتی خواهی دید که کارآیی آنها بهتر خواهد شد.نیازهای ویژه اطرافیان و خانواده ات را درک کن.در این ماه ،با استرس و عصبانیت برخورد نکن،زیرا نگرش های مثبت خود را از دست می دهی و احساسات منفی بر تو غلبه خواهند کرد.پیش داوری ها را کنار بگذار.کارهای اداری پیش آمده،که احتیاج به زمان دارند،..قدر ساعات خوشی را که با آنها می گذرانی،بدان